Gorilla Wear Finland

KÄYTTÖEHDOT

Käyttöehdot, 24.3.2019

Yleistä

Tervetuloa Gorilla Wear Finland - verkkokauppaan. Suosittelemme että tutustut käyttöehtoihimme, jotka sisältävät tietoa myös toimitus-, maksu ja palautusehdoista ennen tilaamista tai asiakastilin luomista

Gorilla Wear Finland -verkkokauppa on Voimapuoti Tmi hallinnoima verkkokauppa ja sen myynnistä vastaa Voimapuoti Tmi (Y-Tunnus 1757096-6, Mäkeläntie 1, 49490 Neuvoton, 050 534 8208, skipnutrition@gmail.com). Verkkokaupan tuotteiden hinnat sisältävät arvolisävero. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja, toimituskuluja, käyttö-, toimitus- ja maksuehtoja sekä tietosuojalauseketta ja evästekäytäntöä. Asiakkaan on oltava täysi-ikäinen tilatakseen verkkokaupasta. Gorilla Wear Finland ei takaa verkkokaupan keskeytyksetöntä tai virheetöntä toimintaa ja palvelussa saattaa esiintyä katkoja esimerkiksi järjestelmän tai laitteiston huolto- ja ylläpitotoimenpiteiden vuoksi. Gorilla Wear Finland ei vastaa verkkokaupan käyttöön liittyvistä vahingoista, ellei pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu. Gorilla Wear Finland ei vastaa viivästyksestä ja/tai vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on Voimapuodin kohtuullisten vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. 

Asiakastilin luominen

Voit rekisteröityä verkkokauppaan luomalla oman asiakastilin. Tällöin sinun tulee syöttää nimesi ja sähköpostiosoitteesi, sekä määritellä sivustolla käytettävä salasana. Rekisteröitymällä hyväksyt käyttöehdot. Olet henkilökohtaisesti vastuussa tunnuksillasi tehdyistä tilauksista. Säilytä kirjautumiseen tarvittavat asiakastunnukset huolellisesti siten, että ne eivät joudu ulkopuolisten haltuun.

Tilaaminen

Tuotteiden tilaaminen Gorilla Wear Finland -verkkokaupassa tapahtuu lisäämällä ne ostoskoriin, syöttämällä tarvittavat tiedot (nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero, toimitustapa- ja paikka) toimitusta varten ja maksamalla ne maksupalvelussa. Tämän jälkeen saat sähköpostilla tilausvahvistuksen, joka toimii myös kuittina. Mikäli olet maksanut tilauksen onnistuneesti, mutta et jostain syystä saa tilausvahvistusviestiä, ota yhteys asiakaspalveluumme. Keräämme verkkokaupassa vain sellaista henkilötietoa, jota tarvitaan palvelun toteuttamiseksi. Välitämme tilauksen yhteydessä kysytyt yhteystiedot Postille sekä DHL: lle tilauksen keräilyä ja toimitusta varten. Gorilla Wear Finland -verkkokaupasta tilaaminen edellyttää käyttöehtojen ja tietosuojakäytännön hyväksymistä. Tilaukseen sovelletaan aina tilaushetkellä voimassaolevia hintoja. Gorilla Wear Finland pidättää oikeuden perua tilauksen, jos kyseessä on selvä ja olennainen, yleisesti ymmärrettävissä oleva hintavirhe (esimerkiksi tuotteen hinta on 0 euroa). 

Maksaminen

 

Yleistä maksamisesta

Käytämme maksujen välitykseen Checkoutin Finlandin ylläpitämää palvelua, mikä takaa sinulle turvallisen verkkomaksamisen. Tämä tarkoittaa myös, että tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi voi maksun vastaanottajana näkyä Checkout Finland Oy.

Checkout Finland Oy (y-tunnus 2196606-6) on OP Ryhmään sataprosenttisesti kuuluva, maksunvälitykseen erikoistunut yritys, joka on asiakasmäärältään Suomen suurimpia maksunvälityspalveluita. Sillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa.

Tilausta maksaessasi sinut ohjataan verkkokaupasta hetkeksi Checkoutin maksupalveluun. Kun maksutapahtuma on suoritettu onnistuneesti, sinut ohjataan automaattisesti takaisin verkkokauppaan tilausvahvistussivulle. Kaikki liikenne verkkokaupassa, Checkoutin maksupalvelussa sekä niiden välillä tapahtuu suojattuja yhteyksiä käyttäen, eivätkä ulkopuoliset tahot pääse tarkastelemaan tietoja.

Voimapuoti Tmi ja sen kumppanit eivät käsittele tai pääse käsiksi korttitietoihin, tai tallenna niitä järjestelmiinsä. Ainoastaan tieto maksetusta tilauksesta välitetään verkkokauppaan tuotteiden toimitusta varten.

 

Maksutavat

Gorilla Wear Finland -verkkokaupassa on mahdollista maksaa seuraavilla maksutavoilla:

Verkkopankkimaksu

Käytössäsi ovat kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy.

Maksujen palautukset

Kun reklamaatio on käsitelty tai tuotepalautus on saapunut varastolle ja se on vastaanotettu, palautamme maksun Checkoutin palvelun välityksellä käyttäen ensisijaisesti samaa maksutapaa. Palautuksissa voi esiintyä muutamien päivien viiveitä riippuen käytetystä maksutavasta ja pankista.

Kaikki pankit eivät tue maksujen palauttamista suoraan tilille. Tällöin sinulle lähetetään Checkoutin nimissä sähköposti, jonka avulla voit syöttää tilinumerosi palautusta varten. Tilinumeron syöttämisen yhteydessä vaaditaan Tupas-tunnistautuminen esimerkiksi verkkopankkitunnuksilla. 

Yhteydenotot maksuihin liittyen

Maksamiseen liittyvissä asioissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme:

Puhelinnumero: +358 50 5348208

Asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 12-17.

Voit myös halutessasi olla suoraan yhteydessä Checkoutiin:
checkout.fi
Sähköposti: asiakaspalvelu@checkout.fi

Puhelinnumero: 0800 552 010 (0,00 €/min+pvm)
Aukioloajat: ma–su klo 6–23 (paitsi juhlapyhinä)

 

Toimitustavat ja –kulut

 

Toimitustavat

Gorilla Wear Finland -verkkokaupan tilausten toimittamisesta vastaa DHL. Toimitamme tilauksia Suomeen (poislukien Ahvenanmaa). Tilausten noutaminen Voimapuodin myymälästä on myös mahdollinen. Mikäli haluat noutaa tuotteen myymälästä, ole hyvä ja ilmoita siitä tilauksen yhteydessä. 

DHL kotiinkuljetus

DHL tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen, ja soittaa ja sopii kanssasi sopivimman toimitusajankohdan.

Toimitusmaksut

 

Toimituksen kotiinkuljetus:

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin loppusummaltaan yli 75 euron arvoisiin tilauksiin. Alle 75 euron tilauksista veloitamme 8,00 euron toimitusmaksun.

Noutamatta jääneet paketit:

Mikäli tilaamasi lähetys jää jostain syystä noutamatta, palautuu se säilytysajan jälkeen takaisin varastollemme.

Toimitusajat

Kaikki tilaukset pyritään keräilemään ja lähettämään yhden arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Posti sekä DHL toimittaa tilaukset noutopisteisiin tai asiakkaalle normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa lähetyksestä, kuitenkin pääsääntöisesti jo seuraavana arkipäivänä. Huomaathan, että sesonkiaikaan toimitusajat voivat olla normaalia pitempiä.

  

Tilauksen peruuttaminen ja palautukset

 

Yleistä peruutusoikeudesta ja palautuksista

Normaalin kuluttajansuojalain mukaisen 14 vuorokauden peruutusoikeuden ohella kaikilla Gorilla Wear Finland -verkkokaupasta tilatuilla elintarvikkeilla on 14 päivän, ja käyttötavaratuotteilla 90 päivän palautusoikeus siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Palauttaminen tapahtuu toimittamalla tilaus takaisin varastollemme. Tilausta ei valitettavasti ole mahdollista perua tai muokata enää maksutapahtuman jälkeen, vaan sinun tulee palauttaa lähetys meille toimituksen jälkeen. Huomaathan, että tilaus on noudettava automaatista tai DHL toimipisteestä, vaikka haluaisitkin peruuttaa sen. Emme peri peruutuksista tai palautuksista kuluja, lukuun ottamatta noutamatta jääneitä tilauksia. Tuotteiden vaihtaminen ei valitettavasti ole mahdollista, vaan sinun tulee tehdä uusi tilaus halutessasi toisen tuotteen.

 

Palautusohjeet

Voit palauttaa tilauksesi DHL:n tai postin kautta. Pakkaa tuotteet lähetyslista mukaan lukien huolellisesti alkuperäiseen kuljetuslaatikkoon/pussiin. Palautettavien tuotteiden täytyy olla avaamattomia ja myyntikuntoisia, jotta voimme hyvittää ne. Mikäli palautus sisältää avattuja tai vaurioituneita tuotteita, pidätämme oikeuden vähentää niiden arvo palautettavasta rahasummasta. Kun tilaus peruutetaan ja palautetaan kokonaisuudessaan, hyvitämme vain palautettujen tuotteiden arvon.

 

Palauttaminen

Ole ensin puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme ja mainitse tilausnumerosi. Saat meiltä ohjeet palautukseen ja kuittauksen saapuvasta palautuksesta. Palauta lähetys joko DHL: llän tai Postin palvelupisteen kautta. Muista liittää myös lähetyslista mukaan palautettavaan pakettiin.

 

Reklamaatiot

Mikäli tuotteissa tai toimituksissa ilmenee vikoja tai puutteita, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Kerro meille tilausnumerosi ja lyhyt kuvaus tapahtuneesta, sekä liitä mukaan mahdollinen valokuva reklamaation aiheesta. Näin varmistamme, että tapauksen käsittely on mahdollisimman nopeaa.